UNEAS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
UNEAS

Unique Explosive Archers
 
ИндексИндекс  PortalPortal  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  Вход  Сайтът ниСайтът ни  

 

 Need for Speed: Undercover

Go down 
АвторСъобщение
SillyFool
User
User
SillyFool


Брой мнения : 115
Join date : 17.11.2009
Age : 29
Местожителство : Karlowo

Need for Speed: Undercover Empty
ПисанеЗаглавие: Need for Speed: Undercover   Need for Speed: Undercover EmptyНед Дек 13 2009, 20:01

След негативно приетата Need for Speed: ProStreet, която разочарова и фенове, и критика заради някои сериозни проблеми, със следващата част на известната рейсинг поредица – NFS: Undercover – ЕА Black Box са амбицирани да поправят доброто име на поредицата, връщайки се към вече познатата ни формула на нелегалните състезания.

При положение че си говорим за рейсър, не можем да очакваме кой знае какъв сюжет от Undercover. Изненадата идва от факта, че този път от ЕА Black Box обещават нещо повече от типичното \"ти супер-дупер готин шофер, бегай да мажеш конкуренцията!\" Макар и да не си говорим за движено от сюжета заглавие, авторите на играта твърдят, че този път ще се насладим на една наистина интересна и добре разказана история.

Цък

Натиснете на картинката, за да видите пълния размер и още скрийншоти от играта

Действието се развива във фиктивния град Tri-City, чиито улици са превзети от голяма престъпна организация, тероризираща жителите и нарушаваща ритъма на мирния градски живот. Ще влезем в ролята на елитно ченге, което поема опасна мисия под прикритие. Целта му е да се внедри в редиците на престъпния синдикат и да го унищожи. Единствената връзка, която ще имаме с шефовете си, е красивата федерална агентка Чейс Линх, която ще помогне с въвеждането му в света на нелегалните състезания. Историята отново ще бъде разказана главно чрез Full-Motion Video откъси, качеството на които е далеч по-високо, отколкото на тези от предишните NFS игри, твърдят от Black Box. Вместо на зелен екран, този път са били снимани в истинско холивудско студио с реални декори.

Кампанията ще е организирана по начин, сходен с всички стрийт рейсинг NFS игри от Underground 2 насам. Tri-City е разделен на 3 части (Port Crescent, Sunside Hills и Palm Harbor), свързани помежду си с мрежа от магистрали. Ще имаме пълната свобода да изследваме града, като най-вероятно в началото ще е достъпна само една част от него, а с напредването на сюжета ще се отключат и другите. Игралният свят ще бъде с впечатляващи мащаби – обикалянето му с най-бързата кола при максималната й скорост ще отнема около 8 минути.

Вместо да участваме в стандартни състезания, ще имаме на разположение мисии. Някои от тях ще представляват класическите автомобилни надпревари, като за жалост не се знае кои от старите видове ще бъдат включени. Сигурно е обаче, че ще има поне един нов – Highway Races, съмнително напомнящи на кръстоска между Drag и Canyon Duels от NFS: Carbon. Както подсказва името, те ще представляват бързи и адреналинови гонки срещу един противник по системата от магистрали, свързваща различните части на града. Колата се управлява както при Drag – играчът сменя скоростите и избира лентата, в която кара, а автомобилът сам завива. Първоначално преследваш опонента си и печелиш точки, в зависимост от дистанцията между теб и него, а след това ролите се сменят и накрая печели онзи с повече точки. Ако обаче изостанеш с над 3000 фута (близо километър), опонентът ти директно печели.

Освен състезанията, в Undercover често ще се сблъскваме и с по-специални мисии, донякъде напомнящи на тези от GTA и Driver поредиците. Например има мисия, където ти се поверява лъскаво Audi R8, a целта ти е да го докараш до някакъв гараж. Задачата е усложнена от преследващите те полицаи, които също се завръщат след отсъствието си миналата година.



Натиснете на картинката, за да видите пълния размер и още скрийншоти от играта

Да, ченгетата отново ще присъстват и ще се опитват всячески да ни вгорчат живота. С напредването на историята и набъбването на досието ти, те ще стават все по-агресивни и ще хвърлят все повече усилия в залавянето ти, защото, нали са си кухи лейки, милите, си нямат и идея, че си им колега. Средствата, с които ще се опитват да те заловят, са идентични с онези, които използваха в Most Wanted и Carbon – полицейски коли, джипове, блокади и хеликоптери. За да им избягаш, ще трябва първо да загубят визуален контакт с теб, а после да се покриеш някъде за малко, точно както в Most Wanted/Carbon. Speed Breaker-ът (NFS версията на bullet time) и Pursuit Breaker-ите (елементи от градския екстериор, които могат да бъдат срутени върху главата на ченгетата) също се завръщат и ще ни помагат при преследванията с полицаите.

Сериозни промени са настъпили при управлението на автомобилите. Името, което привлича вниманието, е това на физичния енджин Heroic Driving Engine. Тази технология, направила своя дебют в ProStreet (и могъщо освиркана, но да не се заяждаме), този път ще разкрие напълно потенциала си. Като за начало, въпросният \"героичен\" енджин отговаря за поведението на МПС-тата на пътя. Журналистите, имали щастието да опитат играта, твърдят, че сега автомобилите са далеч по-пъргави, още по-лесни за управление и се подчиняват с лекота на командите на играещия. Вторият голям плюс на тази технология е, че контролира и камерата, която вече няма да бъде застопорена над задната част на колата ти, а ще се мести динамично, в зависимост от действията ти. Като комбинираме тези две характеристики на Нeroic Driving Engine, се оказва, че невъзможни досега каскади вече ще се правят с лекота. Бърз пример – засилил си се като пернишки голф по нанадолнище, по петите ти е полицията и не можеш да се изплъзнеш на ченгетата. А защо да не направиш рязък 180 градусов завой и не запрашиш в обратната посока, оставяйки ги да ти дишат прахта, докато се опитват тромаво да обърнат? Десетки пъти съм го пробвал този номер в Most Wanted, но на екрана ми неизменно цъфваше надписът \"you are busted!\" Този път обаче ще бъде напълно възможно. Ако натиснеш спирачките и завъртиш виртуалния волан в произволна посока, колата ти ще се завърти на 180 градуса и ще спре. Камерата обаче няма да измени положението си. Ако натиснеш два пъти газта, форсирайки по този начин колата, и потеглиш рязко, камерата ще се върне в старото си положение. Въпросните каскади, освен че ще бъдат крайно полезни, ще ни носят и, дръжте се, точки опит, с които да подобряваме характеристиките на героя си! RPG елементи в аркаден рейсър? Звучи интригуващо.



Натиснете на картинката, за да видите пълния размер и още скрийншоти от играта

Промени са настъпили и в ИИ-то на играта, но до този момент Black Box запазват дразнещо мълчание от какво естество са те. Сигурно е, че за разлика от преди, колите от автомобилния трафик ще се държат далеч по-адекватно, да се чете – най-накрая ще реагират на случващото се около тях. Ще можеш да използваш въпросните автомобили и в своя полза, като примерно за да профучиш близо до някой ленив шофьор, от което той да се стресне и да загуби контрол над колата, предизвиквайки верижна катастрофа и усложнявайки допълнително живота на състезателите, които идват след теб. И потрошавайки техните коли. Да, автомобилите отново ще търпят поражения и ако не внимаваш как караш, може и да останеш без возило.

Пълният списък на превозните средства в играта все още не е известен, при все че се носят множество слухове. Сигурно е участието само на вече споменатото Аudi R8, както и на Mustang GT, Mitsubishi Lancer EVOLUTION , BMW M6, Porsche 911 Turbo, Audi S5, Nissan GT-R (R35), Lexus IS-F, Shelby GT500 ’67 и Mazda RX-8. Не е известно също така дали колите ще са разделени в различни класове, макар че най-вероятно ще бъдат. И, най-сладкото за накрая – ще имаме възможност да караме и полицейски коли! Защо, как и дали ще можем да участваме в състезания с тях, или те ще бъдат тясно обвързани с някоя мисия, не се знае.

От графична гледна точка играта се представя напълно адекватно за 2008-ма година, макар и да не блести с нищо невероятно. Моделите на колите са детайлни, а осветлението е на много високо ниво. За разлика от Carbon и по подобие на Most Wanted, действието в Undercover няма да се развива през нощта, а стрелките на часовниците в Tri-City сякаш са застинали на онзи момент малко преди залез слънце или скоро след изгрев, когато светът е облян от мека, жълта светлина. За пораженията по автомобилите не може да се съди от малобройните геймплейни филмчета, но като цяло изглеждат правдоподобнo.



Натиснете на картинката, за да видите пълния размер и още скрийншоти от играта

Предвид изключителната засекретеност на играта, все още има много неизвестни неща около нея – като се започне от историята и се стигне до фундаментални елементи от геймплея (като пазения в дълбока тайна мултиплейър). Тук е моментът да се извиня, ако част от написаното не отговаря на истината, но информацията за Undercover е много оскъдна и често различните източници си противоречат. Все пак се надявам да не съм ви подвел и да съм предал всичко най-важно за следващата част на този така обичан по света и у нас франчайз.
Върнете се в началото Go down
https://uneas.bulgarianforum.net/forum.htm
 
Need for Speed: Undercover
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Need For Speed
» Need for Speed Most Wanted

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
UNEAS :: Забавления :: PC Games-
Идете на: