UNEAS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
UNEAS

Unique Explosive Archers
 
ИндексИндекс  PortalPortal  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  Вход  Сайтът ниСайтът ни  

 

 Diablo III арт, част втора

Go down 
АвторСъобщение
SillyFool
User
User
SillyFool


Брой мнения : 115
Join date : 17.11.2009
Age : 29
Местожителство : Karlowo

Diablo III арт, част втора Empty
ПисанеЗаглавие: Diablo III арт, част втора   Diablo III арт, част втора EmptyНед Дек 13 2009, 20:00

Две десетилетия са минали от демоничното нашествие на Diablo, Mephisto и Baal, прекосили Sanctuary света, поробвайки и избивайки хората му. Паметта на тези, които се сражаваха с тях, избледнява бавно, а раните им все още горят. Когато Декард Кейн се връща в руините на Тристрам за да търси нови следи за задаващо се зло, една комета от небесата се разбива в земята - там от където Diablo някога влезе в този свят. Тя носи черни поличби и героите на Sanctuary се събират отново за да защитават смъртния свят от надигащите се изчадия на Ада и изпадналите светила на самия Рай.

Джей Уилсън, главният дизайнер на Diablo III, сподели някои интересни подробности за визията на играта. По повод множеството критики, отправени от фенове на предишните части към сравнително яркия вид на новото Diablo, той обясни, че новото все пак може и да има по-мрачни нива и сцени по-нататък в кампанията. Пример за това е вторият Act на Diablo II, в който има някои наистина светли райони, редуващи се с тъмни катакомби.

Любопитен факт е, че първоначално разработчиците са планирали играта да бъде по-мрачна, но в последствие са установили, че това пречи на мултиплейър геймплея и са стигнали до сегашния стил.

На въпроса дали са взаимствали елементи от World of Warcraft, Уилсън отговори, че WoW е заимствал елементи от Diablo II, така че е нормално да се случва и обратното. И двете игри са от семейството на Blizzard и е неразумно да не се прави обмен на добри идеи. Все пак той изтъкна, че Diablo III е много по-мрачен и кървав от WoW и когато се играе, определено не може да се сбърка с друго заглавие.

Що се отнася до появилата се петиция, включваща скрийншоти от Diablo III, обработени от фенове с Photoshop, за да станат по-мрачни, Уилсън беше доста критичен. Според него осветлението в някои от тях е ефектно, но невъзможно да бъде изобразено от по-маломощни компютри, а в други тъмницата прави много модели и предмети трудни за виждане и различаване. Колкото до тези, в които е "влошено" времето на някои от външните сцени, той препоръча на създателите им да изгледат геймплейното клипче пак, за да си припомнят пороя в края му.

Накратко, това, което е показано дотук, е от самото начало на играта и не трябва да се правят крайни заключения, без да е видяно всичко.
На 27 март 2009 година се очаква да излезе играта но за моментът няма точна информация кога ще стане това.

Треилари на играта можете да изтеглите от този линк http://zamunda.net/details.php?id=62225
А сега ни остава да чакаме

Информация бе взета от www.gamerzhut.com .
Върнете се в началото Go down
https://uneas.bulgarianforum.net/forum.htm
 
Diablo III арт, част втора
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
UNEAS :: Забавления :: PC Games-
Идете на: